via \che te ne frega?

ozenmedim ben zaten biliyordum burayi yillardir.
e h e


  è un silenzio che vuol diventare musica da cantare in coro io con te

Friday, March 15, 2002

bugun altiyol'da sinirlerimi guzelce geren gerizekali bi olay oldu.
oturmustum bi bankta, ocak sinemasi civarindaki banklardan birinde. ayakkabi boyacisi biri geldi, "boiim mi abi?" vs, "yok saol" dedim, "tozunu aliim" falan dedi, yaklasti, "yok ya, eyvallah" falan dedim, iice yaklasti, eildi ayakkabilarin ustune dooru. "kafami bozma aliim bi tozunu" dedi ki, benim de sigortalarim firladi, "eyvallah saol!" die sesimi yukseltip kalkip gittim hizli hizli. ne bu ya, sokaaan ortasinda, gunun ortasinda adam tehdit edio nerdeyse. kafasini bozmicakmisim... ya bi de kafama bela alcam, orda bi suru var ayakkabi boyian tip, herif "ahmet mehmet gelin la" die baarsa allah kerim. her dakka kavgaya hazir tetikte bulunmak lazim heralde. gecen de bi kadincaaz gasteye yazi gondermis, 3 kez soygun/saldiri atlatmis, "sokaa cikmaya korkuyoruz evladim" diodu. e hakli valla.
kafasini bozmicakmisim... lan kim kimin kafasini bozuyo? katil olcaz bole giderse.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home