via \che te ne frega?

ozenmedim ben zaten biliyordum burayi yillardir.
e h e


  è un silenzio che vuol diventare musica da cantare in coro io con te

Saturday, March 16, 2002

bugun naptim mesela,
sabahin 6sinda uyandim bir adet manyak kardesin beni tutup saga sola sallamasiyla..hayir baskasi olsa kalkar oldurur adami ama ben ole biri diilim bildii icin bole yapio hiyar zaten hehe neyse ona hayatinin iyiligini yaptim omur boyu kolem olsa yeridir zaten kendiside farkinda ehe..

balikesire bi gitsemde kral modeline gecsem orda ehe kucuk daglari ben yarattim:P neyse beynimizi yiyodu ailecek gitar die rahatlioruz sonunda.

oglen uyandim max payne oynadim gene 2. bolume geldim, azmimie hayranim illa perfect health ile gecip 8 tane painkiller ile devam etmeye kasiyorum. neden boyle davraniyorum anlamadim gitti? yani 8 tane max kullansana evladim soradan bulduklarimi alamiyorum bos yere kasmis oluyorum oynarken..evet artik harcicam painkillerlarimi nedir bu biriktirme manyakligi bende[duygu, hirs, giciklik, oyunlar, ask mesk para hede hodo geyik her bokda boleyim, sora kasiliom full time orda burda] muddada ole gold biriktirip millete borc veriom salak gibi git harca neyse yeter bu kez de bu konu ustunde satirlari biriktirmeye basladim geceyeim hemen, max payne baslayarak buna bi son vericem..belkiiiiiiiii

gece kira ve arc caardi raki icmeye yani kira caardi aslinda neyse gitmedim, usendim sanirim bide bole hebele hadi gel denince bisii icin yapamiyorum vs ayrica istemedigim bisii yapmamak gibi bi olayim var [sksen yapmam derler hani ben demem o ayri eheh] sonradan gece baymadim deil her gece oldugu gibi ama ole iste olmayinca olmuo garip bi huy bu..ayrica raki icip nedir nediildir deniyecek bi halimde yoktu zaten..

evet bu arada yeni domain aldim, free serverlari kapatmis hiyarlar ii oldu zaten alicaktim kac aydir bi sebep gerekiodu ii oldu..ama simdi uzun geceler oturup siteyi tekrar kasicam duzelticem vs [oturduugum yerden para kazaniom ya iste blah cok koaly ya herkes yapio o yuzden her kose basinda bu "i$i"] evet i$ bu bunu yapan ve para kazanan herkes icin..treat it like a real job if you want to earn well diyo msg boarddaki yabancilar. cok da doru ...elimden geldigince ole davraniyorum ama kablo/adsl olmadan istedigim kadar ugrasamiorum. tlekoma yaz sonuna kadar sue tanidim zaten olmassa ben gidicem baska eve..

simdi saat oldu 4 bunlari yazdimda noldu bilmiorum ama bu saate barbunya yersem olucak olan bundan daha iyi bisii olmaz. noktalama gramer vs to hell kendim icin yaziyorum nede osla kimin umrunda..el yazimdan iyi hic yoktan, yazi denirse tabi ona ehehe...neyse yatiyim ben plep kicimi yataga goturup nede olsa BBG bitti onnar uyuduguna gore benimde uyumam lazim..

cul8r guys&gals

0 Comments:

Post a Comment

<< Home