via \che te ne frega?

ozenmedim ben zaten biliyordum burayi yillardir.
e h e


  è un silenzio che vuol diventare musica da cantare in coro io con te

Saturday, March 23, 2002

oggi[today/bugun] by nit"dinleyecek 300 yeni mp3u var"ro

kardesim gitti geri, uzuldum tabi boyle az gorunce insan daha cok zorlaniyo aslinda iyi oldu aksi halde kavga ediyoruz ehe..neyse rahat rahat uyudum zaten comp'a yapismasida kil etmisti beni 1 hafta dayanilir ama devamli irenc cekilmez nerden ciktiysa bu oyun meraki? gidip yeni comp almak lazim ona ole bisii olursa, yazin napicaz baklaim gelirse is bulamayip..hos yazin evde duran kim o da ayri ama geceleri filan sen ben kavgasi cikmaz umarim.

kozmik ex arkadasimi[ o belki bilmiodur ex cat. alindigini] gordum gece konusiyim dedim ama bi anda garipsedim yaptigimi, vazgectim yani aman banane dedim cogu zaman ki gibi zaten cokda sevdigim biri degildi ne yalan soliyim. kassin kendi capinda ehe..ama fil hafizasi var bende unutmam o ayri, neyse ayrintilari oreneyim yarin bakalim..

o kadar kastim oyunu aliyim dedim aldim ettim tuttu high-ping var oynayamassin dedi bana olcak ismi bu ayrimcilik yapionus resmen uhu yeter biktim dial uptan.!

cek bugunde gelmedi pzt de olmassa artik gidip ptt'ye sormak lazim ne i$ diye?

questa o quella?(ne guzel demis verdi abim ehe genede ole lust icin yasayan biri deilim..itl rox, skhuulll sax)
'bout time,
gene ayni sey oldu hayirli olsun, congratz kendime. ama bu caba niye anlamadim yani bakin ben yaziorummm laylay? evet olan bisii yok irrite edici zaten bastan beri okuldaki "$ey"e benzettim sanirim tam copycat olmasada var o hava. gormek lazim yoksa fade & hate durumu agir basiyor. isteniyor mu peki, nayir. sanirim case closed, good riddance to bad rubbish evet. lamer whoislerindeki git kumda oyna..!![random caps ile] geldi birden aklima.. en guzeli herkes kendi liginde top kostursun. mi preferisco...fra poco..ehe.

ulan valla britanya kopegiyim ben eheh..who cares?[ihih, kendi blogum bu dimi, olmasada seviyorum yani bu da yeterli bir sebep] benhar oretmenin lafi vardi ya hic unutmam, sebep icin sevmek, istememek vs de bir sebeptir demisti..sevmiyorum/istemiyorum/useniyorum vs? sebep ne? die bir soru ne kadar sacma.."as is" thats it.

son olarak kesinnikle bu kdmnblognu servera alicam yeter.

bende basladimi durmiyan bir yazi hastaligi var sanirim, herseyimde oldugu gibi start zor. o ayri.

btw KEY WEST nasil guzelmi ehe..yollamissindir benim hot oilimi gitmeden once umarim, resim ve tanga istiyorum bu arada..sai.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home