via \che te ne frega?

ozenmedim ben zaten biliyordum burayi yillardir.
e h e


  è un silenzio che vuol diventare musica da cantare in coro io con te

Monday, April 15, 2002

eheh yuh 6 kisi vardi topu topu ders'de..bi tonda laf yedik oretmenden eheh neyse hak ettim aslinda ehe.. haftada 3 gun okuldayim artik pzt. pers. cuma. saat 8 45'de, hava keske bole olsa hepde gitsem, walkman almaliyim en kisa zamanda cok bayik vapur. neyse vedero..garip bi heycan var icimde kaybetmistim bu heycani cok zaman once okula karsi umarim yeterli olur ki olucak kendimi taniyorum sonucda.

worksheetleri yapmam lazim sorapelin ekti gelmedi okula ama tek basima daha iyiydi. isalla hic gelmez okulada walkmanimide alir giderim ole. uyanmakda sorun diil zaten.

saclarimi seviom bide solemek geldi icimden nedense laylaylom neyse baydim.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home