via \che te ne frega?

ozenmedim ben zaten biliyordum burayi yillardir.
e h e


  è un silenzio che vuol diventare musica da cantare in coro io con te

Wednesday, April 10, 2002

okullarin mantigindan ve sinav mantigindan nefret ediyorum. zorla kopya cektircekler bana..igreniom bu kopya isinden ya...ogrenip gecmek cok mu zor sokiyim..saat oldu 3..yani insanlar bisiileri ogrenmenin zevkini neden kopyaya tercih etmiolarda notumu alir gecerim derler anlamiyorum..
kopya cekmek icin oturdum olaya ama gordukce okuyasim ogrenesim gelio hepsini ama obur yanda zaman kisitli..hos ben harcadim olan zamani orda burda bos yere..okula gidicem kopya cekmicem ogrenicem hepsini evet..hos turk edebiyatini bilmem ve igrenc bisii ama italyanlar icin nie kasiom oda ayri bi sey..tarihsel bi yanida var bunun galba ondan..tarihi seviom oley..

italyan edebiyatinin evrimi,
`200
-la nascita della letteratura italiana "indovinello veronese
-la scuola siciliana 'meravigliosamente' giacomo lentini
-la scuola toscana
-il docle stil nuova
-poeti comico - realistici
`300
-dante alighieri [bunun ilahi komedyasini okucam, iced earth dante's inferno dinliyerekten]
-francesco petrarca
-giovanni bocaccio
---

ya boyle iste saat 3 cok ne guzel uyumicam sanirim evet..

kopya cekmiom da noluo geldi ortalama 57 i$ mi bu nasi bi haksizliktir bu ya delirmemek elde diil neyse lisedede boyleydi sonucda notu skiim kisisel gelisime onemli benim icin taviz yok. notu cok kendi bo$ insan olmak istemiooooooooooooooommmmmmmm. insanlar nasi yedirio kendine kopya cekip sinif gecmeyi anlamiom bence kendine saygisizligin daniskasi bu..neyse yeter derse doneyim ben artik.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home