via \che te ne frega?

ozenmedim ben zaten biliyordum burayi yillardir.
e h e


  è un silenzio che vuol diventare musica da cantare in coro io con te

Friday, May 03, 2002

Ulan okula gittim bayaa gene, gidiom valla bende dahil herkes dumur etrafimda. Carmina Burana gazi hala devam edio zaten bende good karma olayi ehe.
neyse okul da gene 10-13 kisi vardi ehe komedi ya neyse odevlerimi yapiom ders calisiom bi haller oldu bana ehe. neyse bugun hava guzeldi ciktik 4 kiz[nora, liana, noranin arkadasi, gokce] ve ben [ehururu] gitti ksultanamet koftecisine yedik ictik sictik sonra gokce ise gidicek die ayrildi thy'de calisio biz kalanlarla sultanahmet'de 3 kere git gel yaptik neymis noralarin bildii bi yer varmis orayi bulcaz die neyse sonunda bulamadik tabi neyse sora assada yokusun bi stadyum gibi bisiin altinda cay bahcesine gittik 4 kisi 12 gibiydi 1 30a kadar kaldik sora nora ve arkadasi ders'e gittiler bizde liana ile eminonune yuruduk ebesi kadar yarim saat taksim dolmus bekledik sonunda anne kiz ile beraber taksi tuttuk gittik italyan kulture. italyad yaz okulu icin arastirma yapalim dedik ama ehue italyan kulturde ki Tanju "bey" ehe [gay sanirim] sole bi fiyatlar verdi dedi 1000a nazi kampi gibi yasarsiniz ve aynen dediki o okullar filan "SKIMSALAK". yani nasi puuuaaaa die baarip adama gulmedim bilmiyorum neyse ordan cikinca yeterince gulduk zaten hiue. neyse sora akm'nin oraya yurudukbi ishani armak icin bulamadik tabi yolda SETi gordum ehe sora eve dagildik pzt gorusmek uzreee. eve geldim icq'ya ekledim yeni arkadaslarimi ehuhe [3 sene sora muhe] sora yemek bile isitim yani yuh annem duysa inanmaz bi acaip oldum ben ya cay bile yapicam simdi . neyse su anda bi kac gun sonra babet geldi sonunda "where the hell are you" konusuoz oole son dedikodular vs ehe

0 Comments:

Post a Comment

<< Home