via \che te ne frega?

ozenmedim ben zaten biliyordum burayi yillardir.
e h e


  è un silenzio che vuol diventare musica da cantare in coro io con te

Sunday, June 30, 2002

(eheh roadmap for nit, finger .plan)

+pejo 206 alicam ehe
-hehe yeni bi trafik canavari gelio
+ahiahihai nitro taktircam arabaya
-eheheheh e nickinden belli zaten ;]
+hehe neler oluo bana ya araba istemeye basladim allahalla bi saattir okuom vs ehueh hayre alamet diil hic
-hmm e paranin nelere neden olduuna kendinde sahit oluyosun hehe, o arabaya o sac+sakal uymza die kescen sora ehe
+evet body giycem kirmizi siah gozlukler boyunda zincir elde cakmak cep tel sigara vs
-eheheh kirmizi body, iirencsin, tenin de yanik olsun
+tabiki solaryum
-ee donusmekte olduun canavari seversen sorun yok hehe
+ehuehe sacida kisa kesip jole ile dikcen tabi

0 Comments:

Post a Comment

<< Home