via \che te ne frega?

ozenmedim ben zaten biliyordum burayi yillardir.
e h e


  è un silenzio che vuol diventare musica da cantare in coro io con te

Thursday, April 03, 2003

of gunce derken cok uzun zaman olmus yazmamisim buraya. aslinda burasi daha bi guvenli daha bir rahat orda herseyi yazamiyorum hmm..
neyse duygusal sacmliklarim dengesizliklerim ve kefal modeli ziplamalarim tam gaz gidio anlasilan eheh. sabretmeyi ne zaman orenice mben?

okula gitmiyoru mresmen ilk donem hic gitmedim 2. donem vizeleri atladim oha ani..gotume kacicak sanki..aman kacsin kimin umrunda? uzaticam sonuna kadar zaten buyuk ihtimalle zaten.

sonra bu kadar cabuk etkilenmemem lazim sonra hep olan bana oluo igelin dedigi dogru bi dur olm be mal misin? boyle yaptikca hep far isigina yaklanmis kedi/geyik gibi kaliyorum ve araba genelde durmuyo ezip geciyo. sonra isi nyoksa toplarlan..

yol katettim etmesine ama hala sacmalamakta ustume yok anlasilan.

bu arada gecmisimde ki kaza insanlarinin bir sekilde karsima tekrar cikmalari ilginc..haunt edilmekten biktim lan tam kurtuldum sardim yaralari derken cikmalari..hos oluo aslinda ama tetiklenmeleri engellemek lazim..

okulu yaymak bu yuzden beni genede rahatsiz edio eksik bisiiler var sanki.

temporary peace gibi, drift in and out..ya in yap kal consistency, ya da out'a cik ve in'e bakma nit.

neyse soz tekrardan daha sik yazicam sana..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home