via \che te ne frega?

ozenmedim ben zaten biliyordum burayi yillardir.
e h e


  è un silenzio che vuol diventare musica da cantare in coro io con te

Sunday, June 08, 2003

dia izledik bugun bissuru. resim degil fotoraf evet. neyse foto lar kendi acilarindan guzel basarili anladiim kdariyla. lakin konsepte itirazim var soyle ki;

oncelikle bole foto cekmek istien herkes nie fatih balat gibi yerlere gidip ordaki copleri cocuklari eski evleri ceker anlamam. ben onlarin yerinde olsam poz vermem yani ne o ole kobay fareleri gibi, ne gerek var alakasiz insanlarin alakasiz insanlar tarafindan hayatlarinin metalastirip bole sagda solda gosterilmesine? bi bekci koyup o semtlerin girislerinde bilet kesmek lazim semt yararina bole her foto cekmek isteyenlerden.. neyse balattan vs insan manzaralari die bi konsept oldu heralde yanniz buldugun cocuklari bos buldugun evlerin fotolarini cekmek vs ehe. ben olsam giderim bi plazaya ordaki ipneleri cekerim alin iste die..neyse aciktim ben gec oldu ayrica uykum var bu kadar cikti kafadan anca.
belki sacmaliom ama bole hissetim yazdim iste o kadar

[hatta ilk yazdigim daha kapsamli blog patladi ve tekrar yazdim bunu hrrrr]

mesela ben bugun motorla bjkye gecerken allan salak bi gokdeleninin arkasinda kaldi gunes oyle guzel bi goruntu gormemistim uzun zamandir dedim ah bi makinem olcak pat die cekivericem o gunes tutulmasini sanie sanie..filan.

hemen toparliyorum olayi,
bulutsuzluktan, yuzunde yasam izleri vardi + karanlik soguk. aha yukariyi toparladim.. hadi bakalim.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home