via \che te ne frega?

ozenmedim ben zaten biliyordum burayi yillardir.
e h e


  è un silenzio che vuol diventare musica da cantare in coro io con te

Friday, June 13, 2003

dolmusta telefonla konuscan cocuk.."abii kimseye degerinden fazlasini vermiceksin" yuz kere tekrar etti karsisindaki cocuga eh..en buyuk paranoya sbebi zaten acaba benim verdiim kadarini karsindaki kisi de verio mu? yoksa laylay mi? insanlar arasinda ki bu gizli guc savasi igreti bir olay.

dolmustaki obur adam. "kaptan bu arkada ki otobuse binmem lazim.....bu burdan iceri girio mu?[altunizade sapagi] haa girmiomus kaptan indirme beni" EHEHEHE

ve ... unutma. su an bulundugun nokta gecmisinde yaptigin secimlerin bir sonucudur. secmedim mi diyosun? secmemeyi sectigin icin gene ayni kapiya cikarsin. timing rastlanti kader hepsi bo$ kandirma kendini. hayatin = cevrende ki insanlarin ve senin secimlerinin bileskesi. o yuzden cevrendeki kisilere dikkat et ve iyi bir "secici" ol..hadi kaybol simdi.

ayrica bir gun icinde yuzum kizarmis resmen yanmisim evde aynada farkettim ehuhu..alakasiz not olark sakal birakicam tatile kadar ehe


nit via.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home