via \che te ne frega?

ozenmedim ben zaten biliyordum burayi yillardir.
e h e


  è un silenzio che vuol diventare musica da cantare in coro io con te

Thursday, June 05, 2003

ehe siktiri boktan baslian gunum okul sonrasi once sutlu kave de 2ye kadar surdu..fena diildi ama sora taksime gidip mimarlar odasinda icmek 3 kisi ben pinar [pinar the II ehe :] erkan zevkliydi uzun zamandir bole derin ve manali muhabet etmedigimi farkettim..konusmadik ne kaldi ki tarihin dis politikanin ureme ic gudusu falan fistik herseyin icini disina altini usutune getirdik.. cok superdi bunu kesfetmek biraz gec oldu aslinda 5 sene sonra neyse.3 bira icip bi etki etmedi bi an disinda ama o da ilginc suluydu galba meret.eylendim ve zevk aldim gercekten bi baktik saat 7 olmus inanamadim saati gorunce..olgun insanlarla konusmak ayri bi zevk sanirim..biri 78 biri 73lu ne de olsa erkani salla ama pinar ii ho$ muhabet cikti bunlarin hepsi bole galba ehe. hic de 30 yasinda gostermio ayrica yahu ilginc..farkli insanlar tanimak ho$..laf olsun die diil gercekten taniyinca..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home