via \che te ne frega?

ozenmedim ben zaten biliyordum burayi yillardir.
e h e


  è un silenzio che vuol diventare musica da cantare in coro io con te

Friday, June 06, 2003

ne salak bi gun oldu ya bu. sabahin korunde kalk okula git 2 gramer sinavina gir beynini birak orada. hos bu kisim gene guzeldi. neymis cuma okuldayiz hepimiz bulusuruz ehi ehi. aa tabi evet..derken ne oldu? 6 adet angut kiz ile sultanahmette buldum kendimi herkesin telefonu kapali olunca..allahim ne salak tipler nefes alio ya butun gun yok su ayakkabi yok su terlik bitmedi yahu cildirmamak elde deil. yok benim erkek arkadasim sole yok bole zik.1 milenyumluk dedikodu yani bu kadar baydigimi hatirlamiorum yani. keske bende beklemeyip direk erkan ve pinarla taksimden donseydim salak gibi kastim zaman gecsin die ne o okul cikisi bulusucaktik boklar sizi. o manyaklarla kac saat ziyan oldu..ayrica yemin ediorum butun elcinler malin onde gideni. ne kadar seviniorum bilinmez okul bitio mezun oluo defolup gidio sukurler olsun bidaha gormicem hayatim boyu yihu okul bittigi an hayatimdan cikmis olcak bi salak daha.

ayrica stres oldum gene kim aramis acaba beni US'den gene eheh amerikan ing. kadar angut bisii yok heralde ozellikle telefonda kasilcam gene email atsalar ellerine yapisir sanki neyse amerika demisken bu gece gelio muge heyt be :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home