via \che te ne frega?

ozenmedim ben zaten biliyordum burayi yillardir.
e h e


  è un silenzio che vuol diventare musica da cantare in coro io con te

Wednesday, July 09, 2003

allam ya 3. gunun sabahi oldu ve sorunu buldum..XP de diilmis sorun risivir kartinin IRQ i tek basina istemesiymis. inanamiooorum salak bir interrupt conflict i yuzundenmis hepsi, butun bunlar tanrim...98i de bosuna kurdum..c:\ ye simdi hem 98 i hem xp yi silip c ye tekrar XP kurmam lazim $AKA MISIN ULAN yukardaki ipne senin yuzunden hepsi tassak gecicek baska adam mi bulamadin laaann emuha koyim uhuhuhuh..

nasil aklima gelmedi bu ya inanamiorum bi ton film sildim bos yere ayrica butun php scriptlerim html ler her bi bok uctu anasini ya bunalima girdim alkolik olmalyiim bu gece taksimde

offfffffffffffffffffffffffffffff salak kafam ya.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home