via \che te ne frega?

ozenmedim ben zaten biliyordum burayi yillardir.
e h e


  è un silenzio che vuol diventare musica da cantare in coro io con te

Wednesday, July 09, 2003

kaptanin seyir defteri tarih: ananin orekesi saat 4 oldu 3. gun

hala urasiyorum tanrim nedir bu?? 98 kurup modemi tanitamayip driver dl etmek icin XP kurmak? offf dual boot iyi oldu neyse xp ile bagliyim su an ama 98 yamuk hala alalhin salagi pci serial controller...cildiricam yakindir...

neyse temmuzun son haftasi yolcuyuz bodruma emre ile hadi baklaim..ama planlarda deisiklik olcak lakin annemde orda olcak malesef aybasina kadar..neyse sinirden uzaktan kumandayi bozdum bu arada modeme kizip harika oldu simdi tv yide kalkip deistirmem gerekio!!!!!

fazla nazar boncugu olan ?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home