via \che te ne frega?

ozenmedim ben zaten biliyordum burayi yillardir.
e h e


  è un silenzio che vuol diventare musica da cantare in coro io con te

Sunday, July 06, 2003

nasil anlatsam, nereden baslasam;

fazla optimistik oldu memnuniyetsiz biri icin bu gun;

sabah 12 30da uyadim..nete girdim. sora ole hede hodo derken emre[kanka olan ehue] geldi nete 2 lafladik ve aksam ustu 16 30 die saat belirledik ve ben 3de uyuyup 3.5 da uyandim bu arada ve evden ciktim. otobus duragina giderkene onumden once 110 sonra 500 gecti isiklarda ehuhe hay ananin dedim..devam ettim[solda gunes yukseli...eheu neyse] bekledim bi 10 dk 120 geldiiii mecidiekoy otobusu ne guzelmis hastasi oldum.bindik efendim yer yok tabi gectim en arkaya gunes sirtimda. tingir mingir gitio meret terler bosalio tabi hayvan gibi neyse mal yol tabiki tikali ama otobusler kopruden once yanyola girdigi ici ncabuk geciolar neyseki..kulagimda mp3 calio haliyle tam kopru ustunden gecerken adam kapilari acti ruzgar becerebildigi kadar ucusturuo saclarimi bi yandan karadeniz tarafinda dogru bakiorum kopru ustunden, yol psikopatik bi hizla akio onumde sora tekrar kaldiriorum kafami binbir cesit dusunce son gunlerde basima gelen oalylarla alakali icinde ve o sirada aniden bi ses, ahanda! caruso calmaya basladi..bi anda mal bir siritis belirio yuzumde hani dio konsrindede vardi ondan iste hersey bi anda daha lighter gelmeye baslio o anki kafayla icimdn eslik ediorum adamim bocelliye..bi yanda titriorum ter ustune ruzgar devam edio tepemde tabi..icimde denize atlama istegi ehe..bunu yaziorum lakin gerceklestirmedim bu istegi vapurda da oluo hep..neyse sarki bitio koprude gecilmis zaten sorasi kimin umrunda..

mecidiekoye geliorum taa metronun icinde birakicak nerdeyse otobus, sevindirik olmus yurumedigim icin hoplaya ziplaya metroya giriorum..angut telefon calissa..sonunda calisio emreye bi cagri birakiorum " abi ben indim otobusten baabinda"..metroya iniyorum oh mis gibi serin bi hava..gelio meret biniorum, hop taksimdeyim, emre de 10dk sora gelio..-yoruldum su iciim-

taam ictim.-baslioruz assa doru yurumeye cami sokaandan arsene fiks mekan ehe..oturuoz icioz sole bole bi yandan laklak tabi..20dk filan sora selin geldi yanimiza 3ledik masayi blablablalaklaklak..sora emrenin bi arkadasi geldi 10dk oturdu gittii o da. o ne lan saat 7 olmus, kalkip gizliye gidioruz ben artik pal olmusum tabi icerdeki elemanlara naber nasi gidio muhabetti cekiom eheh..selinle assa da bahcesinde[ne kadar bahceyse o da] oturuoz 40 dk sora muge!!!! "sukur kavusturana be!" "eheh valla ya"[tabi bole devam etmedi gene, hangi ipnetor voodooo yaptiysa bize bulup kicina sokacam o vudu cubuklarini!..

ayca denen arkadasiyla gelmis iceri gecip oturuoz bi 1 saat kadar.. esra tel edio biz ortakoydeiz aksam 10 gibi gelcez..aciktilar tabi o sirada..hay allahhhhhhh...aycanin erk ark gelio ve yemege mest'e gidiolar..bye bye seee youuuu vs..gidis o gidis tabi..anladiim kadar aycaninki bikbik edio ve mestten gizliye geri gelmiolar..hay diorum vudunuza sizin. artik persembeye gorurus dio muge napalim kismet tabi..neyse o sirada burcu ve hande ya da handan die bi ark geldi-cok konsomatris tipi bi gun oldu bi ton kisi gelip gidio- gizliye ama tam 1.5 saat gec!!! marlin nami diger selin daynamadi eve dondu banada not birakti once kaybettim ama genede ilettim notu..bi ara burcudan sabahlama fikri cikio ben salak atlioru maa evet laaan hadiii die..sorayatio oaly tabi..kazim gelcek beklioruz aptal monoton bi muzik dinlierekten-son 1 haftadir yaptigim gibi-bekle babam bekle sonra saat 10 gibi telefon aha! esra'dan messaggio :) biz geldiiik nerdesin?? neyse alt katta buldum onnari bak dedim kim var yukarda ehe burcuu..nese ayakta dikildikten sonra biraz burcu biz gidioz artik diip gitti, kaldik 4 kisi giristeki koltukta, pekde rahatmis ehe.neyse italyadir italyancadir saat oluo 11 filan -ulan amma yazdim be, ne guzel ruzgar var odamda ehe- hadi dioruz yemek yiyelim. gidioz hayri usta'ya!!!! durum dioruz salak bi sekilde malesef ve o aptal seyden gelio gene adana gibi..yiyoz o sirada deniz var arkadasi esra'nin [dieri de elif] onun bi arkadasi gelio yanimiza. yiyip kalkioruz..napalim nereye gidip cilgin atalim? bakalim dio denizin ark ben anlaim bu islerden[olduuu ehe] gidioz melek die bi yere, hayir angel diince akan sular durur ama burasi yanii beter ehe..sonunda bi kac yer daa beyenmedikten sora dioruz ki BRONX'a gidelim, birazda ben gazladim aslinda melek gibi bi yere gidiceme bronx u terich ederim..-kedi odaya girdi cikma lan cama mal hayvan dusucen eehe- tamam diolar hadi o zaman baslioz yurumeye yuruk ulastik o da ne bronx kapali heuheuheue hay anani dioruz..

baslioz gerisin geri yurumeye..hala bi yer belli diil ve saat 1 olmus...yolda denizin arkadasi baska 2 arkadasini goruo onnarda katlio ize..napalim derken kemanciya gidelim denio ve gidioz maleseff..kapidan girioz ve hamam anasini satiim..neyse onu sallada giris 10 milyon bana ve esraya 10 kaat girio elif arada vermedi eheh-hayir simdi osla gene verrijm ama yaniiii...- neyse iceri girioz diptas diptas bisiiler bu ne lan che cazzo oluoruz -herkes ital. bilio tabi ehu- neyse 10 milyona bi bira beles gidip alioz esra ile ama 10 milyon lan anani nedir yani..neyse denizin arkadasi pek bi clubber baslio bidibidi dans etmeye eheh etsin tabi..sora canli muzik baslio eheh vokalimiz hafiften geyyyyyyyyy eheh ustunu basini atio ama cok eylenioz herifin mimiklere bakarken ehueh o sirada bizi buraya surukleyen denizin arkadasinin arkadaslari [anasinin orekesi] biz gidioz addio diip bizi sap gibi birakiolar ehe.bizim gey costukca cosuo tabi ama bende de var bi ska ve club genleri belli hafiften sallaniom -belkide oglen 5de icmeye basladiimdandir eheh ya da sallanana diil sallandirana bak ehe- herneyseortamin salakligina guluoruz tabi ama bu ortama 10 kaat verdik asil bize gulunmesi laizm bunu dusunen yok ben simdi guluyim dur -ahuehaeuuaeuaehae- saat 3e dogru artik yeter mna diiip kendimizi disari atioz..karsimda 2 adet magnifico kanli goz ehe ;p neyse skip ediom bu kismi ehe..dioruzki aria fresca VIVA!! derin nefes alip baslio marmara otele doru yurumeye, orda vedalasioz malesef onanr taksie ben de salak dolmus yoluna devam ediom, mp3den ses gelio;

bir sozün coskusuyla, do nü yor um hayata,
senin için dogmusum, haykirmaya.
ey ozgurluk :)

aklimda caruso hala; te voglio bene sai ..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home