via \che te ne frega?

ozenmedim ben zaten biliyordum burayi yillardir.
e h e


  è un silenzio che vuol diventare musica da cantare in coro io con te

Wednesday, July 16, 2003

of yataktan kalkip taksime gittim yani bu kadar zorlandimi hatirlamiom[yalan].

otobusde de kavga cikar gibi oldu bi minibusle sofor indi ben duraktan binerken neyse bi yere gectim oturdum dallamanin teki geldi "ben adamlari ayirmaya iniorum sen yerimi kapiosun" gibi salak bi laf etti bana ehuhe "alalal yer mi yok koca otobuste" dedim kadinin teki koptu resmen bi kahkaha atip ehue sora kalktim ekledim "hayret bisii manyak midir nedir". duydu lavuk ama bisii diemedi tabi neyse gectim arkaya oturdum. sanki ben dedim ona kalk adamlari ayir isguzar denyo nolcak.

neyse gittim taksime emre ile bulustum gizlide sora gidip bodrum biletlerini aldik aksam 19 30'a. sprite aldim bu geceyi william's rainbow ile geciricem sanirim ehe >:)=

sular akmio ayrica igrenc bi durum.

divxlerde son durum. star trek nemesis, carlinin melekleri 1, 28 days later, joy ride, fast & furious, gone in 60secs, red planet, mission to mars, orange county..icim disim film oldu.
ice age, final destination 1&2 ve donnie darko kaldi izlemedigim aksam 1 2 tanesini izlerim artik sorada uyurum heralde telef olup ehe.
ayrica 1 hafta sonra ekmek aldim taksimden donerken ehe iyi dayandim gene ekmeksiz koca hafta :D

mac var onu izliim bari haydin,,,,,,....

nit out.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home