via \che te ne frega?

ozenmedim ben zaten biliyordum burayi yillardir.
e h e


  è un silenzio che vuol diventare musica da cantare in coro io con te

Tuesday, July 08, 2003

off cildiricam son 18 saattir XP kurup silip ustune 98 kurup silip XP tekrar kuruyorum. anasini uydu gibi sikti atti bilg'i..duzunelerce prog ayar dosya hepsini duzenleyip d:ye attim bu kez dyi gormedi NTFS oldugu icin tekrar geri attim c ye format olmadi..d deki leri gormuo 98 simdi d yi tekrar c ye koyup d yi cd lere yazmam lazim format icin..40 50 cd yazmam lazim daha yarisina anca geldim filmler proglar...D:\ dediim farkindaysaniz tam 80GB!!! 600luk cd lere atiyorum allahhim aglamak istiyorum sayin seyirciler...

emre olm saat 6 oldu sabah anca nete girebildim XP ile o da heuhe!!!! biri beni cimdiklesin hayal olsun bu deliriceeeeeeeeeeeemmmmmm gozlerim 4 goruo
artik offfff...oglen 1den obur sabah 6 ...nerden dedim lan ne guzel XP gocmedi diye $om aazimi sitiyim..


GAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home