via \che te ne frega?

ozenmedim ben zaten biliyordum burayi yillardir.
e h e


  è un silenzio che vuol diventare musica da cantare in coro io con te

Tuesday, September 02, 2003

of patlicam amma yedik bugun yahu insan ustu diodum ama bugundu heralde oncekilere gore asil uber oldu bugun ehe. bira shot olayi muthis bunu istanbula import etmek lazim. bardaki esmer gene bugunde ordaydi arkadasiyla birlikte gel gor ki bu kez yanlarinda 2 tane hoduk tekrar ediom hoduk mevcuttu ehe. evelsi gun dalga geciodum olm bugun es gecioz yarin gelicez onlarda gelcek ama yanlarinda ameleler olcak die aha aynen gerceklesti. gidip bilet alip dilek tutsaydim keske onun yerine. neyse yarin gidip bakacaz artik bidaa. ilk gun harbi andavallik ettim[k] bole bos kale onunde topu gidip diregin onune ayaginla dikip sutu abanmak gibi bisii yaptik aferin bize..saat soleyip sigara yakmakla olmuo tabi ehehe amerika da yasayan ulu BUYUK e h e bilge bi kisinin dedii gibi biraz daha EFOR ve biraz daha giriskenlik. `bot`lara olum no bots allowed yani ;)

cheeerssz!

ehe ayrica sabahin 5inde sahilden yuruyerek eve donerken yanimizda durup burda nerde sahil var diye sorup kisa bi dumur yasatan arkadasada tebriklerimi iletiom. adam gibi sor burda nerde yiyiscek yer var die soleriz dimi. neyse ki cevabi duyup arabadan inmediler ehhe;

"ne nasi yani? burda heryer sahil???"

ehehe

hay koduum gprs'i gene goctu neyse uyaninca post ederim artik tchusss.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home