via \che te ne frega?

ozenmedim ben zaten biliyordum burayi yillardir.
e h e


  è un silenzio che vuol diventare musica da cantare in coro io con te

Sunday, October 19, 2003

haydaaa nerden aldim sims'i hayatim kaydi resmen bi anda. hos oyun fazla monoton yani bot gibi ye sic ic ise git gel aynisi tekrar yap 2 3 gunde bir hergun biriken artik zamanlarda ekstra bisii yap..arkadas edin kasip hehe garip oyun..dekorasyon olayi guzel lakin..onun disinda monoton bi oyun, o yuzden zibille add on ve exp. pack cikardilar buyuk ihtimalle..ozellikle garderner ve maid tuttuktan sonra eve iice baydi oyun. hos salak gibi ise gec kalip kovuldum level 4 den ama neyse para birikti simdilik idare eder ehe..yani oyunda gunler gecio zirt die ama saate bi bkatim burda da 6 olmussabah yani..


ayrica evde network u kurdum dial up i iki bilgisayar share edebilio obur comp nete baglanmak isteyince benimmki otomatik ario baglanio vs ama folder'lari share etme olayi olmadi bi turlu sinir ettii...yatiyim artik.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home