via \che te ne frega?

ozenmedim ben zaten biliyordum burayi yillardir.
e h e


  è un silenzio che vuol diventare musica da cantare in coro io con te

Tuesday, November 04, 2003

arrrraadim arraadim dondum
dolastim dunyayi ve seni buldum*
bana baktin ve tepki vermedim*
cunku cevap yoktu
kelimelerde
tipki sabah kadar guzel
kristal su gibi
pencere gibin
yastigi aydinlatan
ekmek gibi sicak*
bir çamin golgesinde..
benimle sonsuza dek uzaklasirken.
tuuum gun calistim*
ve tum gun boyu seni dusundum*
ve ekmegi cikardigimda*
getirdim sicak sicak senin icin
acik secik a b c gibi
tatil bir pazartesi gibi
bir yil calistiktan sonra*
cicek gibi guzel*
rengarenk
guzel bir ruzgar gibi
sana hos gelen ask
yasadigini bilmenin mutlulugu
hayat gunlerle ve kalpatislariyla dolu
guzel kelebeklerde
e$* gibi ciplak
tipki sabah kadar guzel
kiristal su gibin
pencere gibin
yastigi aydinlatan
ekmek gibin sicak
bir çamin golgesinde
benimle sonsuza dek uzaklasirken
pasaporttaki
bir bebegin resimi gibi
guzel yuvarlak
kocaman dunya gibi
sirokko gibi sicak ve taze
gun batimi gibi
sans gibisin
firsat gibisin
benimle sonsuza dek uzaklasirken
harmoni gibi guzel
nese gibi
bir fotodaki buyukannem gibi
da ragazza
siir gibi
oh kadinim benim!*
gerceklesen
fantazilerimde ki
guzel

(bkz: bella)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home