via \che te ne frega?

ozenmedim ben zaten biliyordum burayi yillardir.
e h e


  è un silenzio che vuol diventare musica da cantare in coro io con te

Tuesday, November 11, 2003



FTD® Cup of Wonder Bouquet buyuk ihtimalle bulundugun bi yer varsa yaptiklarin ve bizim icin basardiklarinin verdigi huzur ile rahat uyuyosundur ama bugun okula giderken duydugum seyler karsisinda donup deliler gibi baarmak istemedim diil ama ne farkedecekti onu da bilmiyorum bu kadar sorumsuz ve kendini bilmez insanlara bagirsam nolur, konussan nolur?

-salak insan musvettesi 1: ya bugun okula gitmek icin cikmadan once hazirlaniodum sabah bi baktim bi siren sesi gelio dedim "aaa bu ne ya sanki 10 kasim? soradan akliam geldi 10 kasim oldugu...hahaa..[senin taaa...koyiyim hayvanat]
-salak insan musvettesi 2: yaaa bugun ayin kaci? [seninde koyiyim allahin mali 365 gunde bugunu mu unuttun?]


karamsarim evet. bu ulke bu kadar gerzek ile nasil hala ayakta duruo sasiyorum. bu kadar saglam kurulmus ve bu tur mallara ve her turlu olumsuzluga ragmen hala ayakta durabilecek derecede guclu yapilabildigine de sasiyorum.

gene de tum bu olumsuzluklara ve 50 kusur senedir ulkenin altini kazanlara ragmen bu dayanma gucunu bize vermis olabilmen ne buyuk bi insan oldugunun kaniti.

rahat uyu..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home