via \che te ne frega?

ozenmedim ben zaten biliyordum burayi yillardir.
e h e


  è un silenzio che vuol diventare musica da cantare in coro io con te

Monday, November 17, 2003

kisin gunes yorgundur
yataga gittiginde
isitmaz daha fazla
isitmaz daha fazla
gece dustu simdi
soguk elleriyle ustume
amanin ne kadar da soguk
amanin ne kadar da soguk
yeterli olurdu bir oksama
bir kizin kalbi icin
belki evet severim seni
bir kelebek
ciceklerin ustunde artik ucamuyor
artik ucmuyor
artik ucmuyor
yandim buyuk askinin
coktan bitmis olan atesinden
amanin ne kadarda soguk
amanin ne kadarda soguk
sen beni uzdun(bok)
yuzumden caldin
geri donmeyecek olan o gulu$u
hayat nedir
ask olmadan
bir agactir
artik yapraklari olmiyan
ve eger ruzgar cikarsa
soguk bir ruzgar
ayni yapraklar gibi
umut duser assagiya
ama bu hayat nedir
eger ozluyorsam seni
sevmiosun beni artik
ne kadar soguk
hayat nedir
eger ozluyorsam seni
sevmiosun beni artik
ne kadar soguk

(bkz: ma che freddo fa)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home