via \che te ne frega?

ozenmedim ben zaten biliyordum burayi yillardir.
e h e


  è un silenzio che vuol diventare musica da cantare in coro io con te

Tuesday, December 30, 2003

direksiyon kurs gunluu: hayatimda direksiyonu elime 3. alisimda[hay allah garip oldu bu tabir neyse eheh] once kombo sekilde park etmeyi orendim, sora tuzla civarindan kadikoye bagdat cad. ustunden heyvan bir trafik icinde dondum. vites manyaa oldum resmen 1 e al kalk 2 ye al 3 e al dur 1e al kalk 2 ye al 3 e al dur 1e al...[ugotthepoint]. neyse 1 2 defa sasirma disinda[olur o kadar] sorun olmadi. tabi gonul istio cik cevre yoluna bas 110 eheh. sabah 9da kadikoyde oldugum ve sabah 7de uyandigim icin aksam 10 11 diyince uykum geliyo[simdide ole oldu mesela] boktan bi durum.

ha ayrica gecde olsa xmen 2 izledim, simdi bitti.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home