via \che te ne frega?

ozenmedim ben zaten biliyordum burayi yillardir.
e h e


  è un silenzio che vuol diventare musica da cantare in coro io con te

Sunday, December 21, 2003

eet saat 9.5 oldu 1 sat sora cikicaz evden. cep teli hazir ipod hazir diodum ama cep tel almiolarmis salona patladi o ipod unda ne oldugunu anlatmaya kasmiim hic evet..silgi bulmak lazim onun disinda emektar rotring kalemim hazir ta lise 2 den beri ehe 1miydi yoksa? neyse. hala uyumadim ama ii hissediyorum sabahin 8.5da banyomuda yaptim simdi yemek yicem giyinicem....ve uykum gelicek azina siciyim...

bu arada gecenin 1.5'da adsl hattim 512ye yukseldi ehe super bi saat secimi aferin telekom daha gudik bi saat olamzdi heralde. neyse warcraft 3 ve exp paci ve kill bill divx i ben sinavdan doenen kadar gelmis olcak ehe saatte 160mb basiorum adsl ile ehe.[trafik etkisiyle bole bi fiil seyetiim haha]

acaba sianvda 3 yanlis bi dogruyu goturuo mu ve boslar yanlis mi sailio? neyse hadi ciao. wish me luck ;p

0 Comments:

Post a Comment

<< Home