via \che te ne frega?

ozenmedim ben zaten biliyordum burayi yillardir.
e h e


  è un silenzio che vuol diventare musica da cantare in coro io con te

Friday, December 26, 2003

evet i$ guc hak getire feci slack olduk ya. paso warcraft oynuyorum dl yapiyorum ve uyuyorum o kadar. uyku desen zaten duzensiz. bi gunduz bi gece..neyse bugun ilk araba deneyimimi yasadim 2 saat boyunca surdum ettim 7tepe uni cevresinde zevkliymis ama sonalra dogru baydim resmen..simdi haftaya da 4 gun var 2 saatten ii olcak.bekledigimden kolaymis valla.


aksam ayrica il2 sturmovik oynicaz ramo ile bakalim ilk multiplayer dog fight imi yasicam diye yazarken zu ile f 22 lightning oynadigimiz geldi aklima[lise 2deydim oha ya] ama o daha cok arcade di bu simulasyon. hos bende suppperr joystick var ramo'da keyboard kasacak adam hic sansi yok ehe.

gecen hafta lisrenin toplasmasi varmis ayrica haberim olmadi neyse aslidna gitmemek daha iyi simdi gerek yok hortlatmaya sagimi solumu .

ayrica bu serverin azina siciyim gocuo habire sinirimi bozmaya basladi o kadar para verioz hale bak bi bulamadilar ne oldugunu..

biz evleniyoruz'da ki tiplerin hepsi salak ve ultra kro ayrica.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home