via \che te ne frega?

ozenmedim ben zaten biliyordum burayi yillardir.
e h e


  è un silenzio che vuol diventare musica da cantare in coro io con te

Thursday, January 27, 2005

gece yarisinda biliyorsun ki
seni dusunecegim
nerede olursan ol benimsin
ve yastigi sikacagim kollarimin arasinda
senin muhtesem yuzunu belirecek
golgenin icinde ararken.
ellerimde isildarken
bana tipki gokyuzunun ortasindan
bir yildiz almisim gibi gelecek
cunku uzakta olmicaksin.
ama istemem geceyarisi 3de
coktan bir baska adami dusunuyor ol
simdiden kaybolmus hissediyorum
ve demin isildadigin yerdeki ellerim
kapali bir yumruga donustu, biliyorsun.
simdi olmadiklari kadar kotuler
ve geceyarisi oldugunda
gercekten beni istiyorsan
beni en azindan yarim saat dusun
ve o kapali yumruktan
bir oksama dogsun.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home