via \che te ne frega?

ozenmedim ben zaten biliyordum burayi yillardir.
e h e


  è un silenzio che vuol diventare musica da cantare in coro io con te

Wednesday, February 02, 2005

hm kupeleri cikardim. ehe sol kulak memesinin[ne salak bi isim bu ya] amina koymus gecen yillar..neyse toparlar heralde. yaniolar su an. ehe..tipki ilk zamanlardaki gibi. hey gidi hey.
sira saclarda..her ne kadar sevsem de artik istemiorum, ne demekse bu da. zorunluluk mu acaba yoksa "artik hissetmiyorum mu?"

6 ya$tan sora belki ankara'ya giderim.
nip/tuck in mesur 2. sezon finalini bu geceye birakiorum.
zirve maratonu baslio ayrica bi kac gune ehe..
kisaca baydim, strangling. yenilik ve para lazim. ananin ami google. hos gidemeyebilirim ankara'ya filan ta$inma muhabetleri yuzunden neyse bakalim..

ayrica sozlukte $3000'a notebook alan insanlar var ehe? salak olmak lazim param olsa bile ki oldu zamaninda[öhöm] bole salakca harcamam yani. nese. che cazzo me ne frega di mi ama?

havalar boktan isinsin hemen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home