via \che te ne frega?

ozenmedim ben zaten biliyordum burayi yillardir.
e h e


  è un silenzio che vuol diventare musica da cantare in coro io con te

Tuesday, February 01, 2005

yetmio.
----------
bi de basima gene o cikti thx to igel..neyse ciddi diil bu kez.

farkettim ki next blog link ine basip random dolasmak guzelmis. 80630da salak gibi yapicana burda yapmak en azindan daha mantikli hem de yazi yoluyla bi cesit kesif, daha mantikli daha hos. hmm aslinda epey nextledim adam gibi bisii/biri cikmadi ama neyse artik. can sikintisina iyi sanirim bi 5-10 dk icin sora delige geri.

aksam nip/tuck izlerken birden sole bi anligina geri adim atip baktim. karanlik oda 2 monitor isii non stop donen divx..baydigimi farkettim ama cok da yapicak bisii yok su an icin[para para para fcuk!, gerektiginde olmaz zaten hic bu meret]. gene de degisimi hissetmek guzel..tabi buyuk ihtimalle bu gene benim lak-lak-leylek modum havasi kacana kadar..herneyse. baydim yazmaktan, saklamayi tercih ediorum kalani kacan firsatlara ve insanlara diyerekten.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home